Описание бензиновых мотопомп Sadko WP 5025 и WP 8030

В цій статі ми опишемо особливості бензинових мотопомп від компанії Садко.

В последнее время все больше торговых точек переходит на автоматизированную систему продаж товаров, если вы тоже решили идти в ногу со временем, то предлагаю вам купить ручной сканер штрих кода в интернет магазина SMB. Не будьте отстающим - автоматизируйте свою торговую точку - уже сейчас!

Если вы хотите устроить канализацию у себя в частном доме, то кроме мотопомы для откачки фекалий, вам могут понадобиться септик канализация дома, ведь с ним чичтить емкость для отходов жизнедеятельности можно намного реже. 

Sadko WP 5025

Мотопомпа Садко WP 5025  Sadko WP 8030  Мотопомпа Садко WP 8030

Таблиця порівняльних характеристик мотопомп.

Модель

WP 5025

WP 8030

Тип двигателя

Одноцилиндровый
4-тактный

Одноцилиндровый
4-тактный

Объем двигателя

163 см3

196 см3

Мощность двигателя
при 3600 об/мин (фактична)

5,5 л. с. / 4,1 кВт

6,5 л. с. / 4,8 кВт

Объем топливного бака

3,6 л

3,6 л

Диаметр поршня

68 мм

68 мм

Ход поршня

45 мм

54,6 мм

Рекомендуемое топливо

Бензин А-92

Бензин А-92

Объем масла в картере

0,6 л

0,6 л

Рекомендуемое масло

SAE10W30

SAE10W30

Вес

23 кг

25 кг

Диаметр патрубков (входного, выходного)

50 мм / 2,0"

80 мм / 2,0"

Высота подъема

25 м

30 м

Высота всасывания

8 м

8 м

Производительность

25 м3/час (415 л/мин)

60 м3/час (1000 л/мин)

WP 5025. Крильчатка насосу хорошої якості як і в Wp 50 вироблена з чавуну. Кріпиться під шпонку та фіксується гвинтом.

WP 5025. Крильчатка насосу хорошої якості як і в Wp 50 вироблена з чавуну. Кріпиться під шпонку та фіксується гвинтом.

WP 8030. Крильчатка насоса інакшої форми, також вироблена з чавуну. Кріпиться під шпонку та фіксується гвинтом.WP 8030. Крильчатка насоса інакшої форми, також вироблена з чавуну. Кріпиться під шпонку та фіксується гвинтом.

Повітряний фільтр в пластмасовому корпусі. Фільтруючий елемент поролоновий. Такий повітряний фільтр встановлено на мотопомпах Tiger.

Повітряний фільтр в пластмасовому корпусі. Фільтруючий елемент поролоновий. Такий повітряний фільтр встановлено на мотопомпах Tiger. 

клапана впускний та випускний такі ж самі як і на двигунах Садко GE 200.

клапана впускний та випускний такі ж самі як і на двигунах Садко GE 200. 

Sadko WP 5025 - Прокладка головки циліндра дуже хорошої якості (така як в двигуна Sadko GE 200).

Sadko WP 8030 - Прокладка головки циліндра дуже хорошої якості (така як в двигуна Sadko GE 200).

WP 5025 WP 8030. Прокладка головки циліндра дуже хорошої якості (така як в двигуна Sadko GE 200).

В цій статі ми опишемо особливості бензинових мотопомп від компанії Садко.    В последнее время все больше торговых точек переходит на автоматизированную систему продаж товаров, если вы тоже решили идти в ногу со временем, то предлагаю вам купить ручной сканер штрих кода в интернет магазина SMB. Не будьте отстающим - автоматизируйте свою торговую точку - уже сейчас!    Sadko WP 5025     Sadko WP 8030      Таблиця порівняльних характеристик мотопомп.  Модель	  WP 5025	  WP 8030    Тип двигателя	  Одноцилиндровый  4-тактный	  Одноцилиндровый  4-тактный    Объем двигателя	  163 см3	  196 см3    Мощность двигателя  при 3600 об/мин (фактична)	  5,5 л. с. / 4,1 кВт	  6,5 л. с. / 4,8 кВт    Объем топливного бака	  3,6 л	  3,6 л    Диаметр поршня	  68 мм	  68 мм    Ход поршня	  45 мм	  54,6 мм    Рекомендуемое топливо	  Бензин А-92	  Бензин А-92    Объем масла в картере	  0,6 л	  0,6 л    Рекомендуемое масло	  SAE10W30	  SAE10W30    Вес	  23 кг	  25 кг    Диаметр патрубков (входного, выходного)	  50 мм / 2,0

Діаметр циліндра двигуна на помпах WP 5025 та WP 8030 - 68 мм. Хід поршня на WP 5025 - 45 мм. Хід поршня на WP 8030 - 54,6 мм. Камера циліндра гільзована. 

Розподільчий вал повністю металевий хорошої якості. Такий розподільчий вал встановлюється і на двигунах Садко.

Розподільчий вал повністю металевий хорошої якості. Такий розподільчий вал встановлюється і на двигунах Садко.

Датчик рівня відкритого типу. Такий масляний датчик встановлений на двигунах Tiger та деяких двигунах Садко.

Датчик рівня відкритого типу. Такий масляний датчик встановлений на двигунах Tiger та деяких двигунах Садко.

Магнето стандартне хороше, як на двигунах Садко.

Магнето стандартне хороше, як на двигунах Садко. 

Фільтр тонкої очистки палива та кріплення металеве. Паливний шланг загорнутий ще в один це зроблено для того щоб шланг не перегрівався від частин циліндра.

Фільтр тонкої очистки палива та кріплення металеве. Паливний шланг загорнутий ще в один це зроблено для того щоб шланг не перегрівався від частин циліндра.

Карбюратор – з написом «Japan», поплавковий. Поплавок пластмасовий, голка металева.

Карбюратор – з написом «Japan», поплавковий. Поплавок пластмасовий, голка металева. 

Кожух маховика металевий, на кожуху маховика знаходиться перемикач Вкл /Викл. Маховик стандартний. Вентилятор маховика пластмасовий. Гайка обійми зчеплення контргаюча, не відкрутиться при роботі. Всі деталі такі як на двигунах Садко.

Кожух маховика металевий, на кожуху маховика знаходиться перемикач Вкл /Викл. Маховик стандартний. Вентилятор маховика пластмасовий. Гайка обійми зчеплення контргаюча, не відкрутиться при роботі. Всі деталі такі як на двигунах Садко.

Висновок
Всі деталі двигуна та насосу виготовлено добре. Хороша якість та культура виробництва. Мотопомпи виступають на рівні з помпами WP 50 та WP 80.

Просмотров: 2523

Дата: Среда, 28 Августа 2013